About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

hidup 'seksa bagi aku'
Monday 19 December 2011 • 17:47 • 0 comments

assalammualaikum..
aku tak dak mood sebenarnya but dah tak tahan nak lepaskan rindu kat blog n..
entah benda bgi aku berat sekali nak ckap..benda n dah luah kat kwan2 but rasa lagi tak membantu..sorry friend..
but thank abis kredit sbb aku..:')
org kata kalu benci nanti lebih suka..betol ka??
bagi aku lagi benci lagi benci lah...arhhhh benci.........
tak mau takmau......
tapi nasib nak buat mcam mna?? tpi nasib bleh berubah kan???
harap mcam tu lah kan??
arhhhhh lgi panas hati aku citer benda n!!!
k tu ja citer yg tah apa2...
last word : tak mau!!!! :p


FUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir