About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

PENTING KA??
Friday 23 December 2011 • 17:54 • 0 comments

tak benar kalu org kata anda tak laku!! kenapa couple tu bagus ka?? no no no friend kau jng t'pengaruh sngt! couple something yg menyusah kan hidup!! that right! bukan nak kata tak boleh couple u know not right time yet! u have the big exam same like me that PMR ..
so fokus ! lelaki tu m'nyusahkan! bukan semua lelaki! pless sedar la dri terus m'layan no.ber yg tak kenal!!
kalu single tak b'makna tak laku! cehhh rilex.. bangga lah status sINGLE!i'm vey proud of myself.
MY LIFE?? HIDUP AKU TENANG! tiada lelaki dlam hidup..PENTING KA??
 Yeee sesetengah kata penting but aku tak!! yg penting ialah solat kita! parent kita! tu kena jga dlu! kalu yg n dah comfirm tunggang langgang! tak sempurna! mcam mana?? yeyeee aku tahu couple tu sweet but kau tngk lah badk laky tu pon tunggang langgang..kau dlam hidup kau perlu ada sesuatu yg memilih! kalu tak dak citarasa memilih semua kau pakat hentap ja ambik!tah dia dtang dri planet mana tah!yess aku tahu yg adam dan hawa diciptakan untuk b'sama but u n i ARE PMR CANDIDATE 2012! JUST FOKUS THAT FIRST!
AKU TARGET 8A.. NAK BUKTIKAN  Kan kAT PARENT AKU YG I'M NOT A LOSER!
 sahabat ku bukan msanya lgi ..AKU harap kau bca apa pendapat aku dan kenpa aku tak mau benda yg m'nyusahkan hidup aku! nanti lah.. msa n bukan sesuai lagi.. pless aku tak kesah pon kalu aku SINGLE..
i'm proud wit myself!
sorry kepada yg m'baca aku tau yg pendapat korang mesti lain2 kan?? so n pendapat aku.kalu pendapat aku n salah ka or buat korang marah ka.. sorry tak bermaksud nak buat korang marah.. ni adlah pendapat aku... kalu da pendapat lain ka t'pulang but n pendapat aku.. bukan tak boleh couple but maksud aku not right time! tu ja...yess harap korang understand yeee!!
last word sorry that my word make you sad.. just happy.. iwant be the caring friend hehehe:'D 
jap satu lagi kan nak dekat Christmas kan n da satu untuk korang!baca lah jap yek..

:HARAM bagi umat islam mengucap Merry Christmas Ini kerana ia bermaksud Sejahtera Keatas Tuhan Jesus. Sebarkanlah perkara ini sbgai umat islam
selamat beramal...:)



PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir