About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

happy bufday girl
Thursday 19 January 2012 • 06:39 • 0 comments

assalammualaikum..
okey aku n d'katakan baik sngt kan so nak kongsi kat oranag psal n jap2
...........................................................................................................................

            rantai burung hantu
yee alah aku tau aku lambat.. jap da citer lagi.. nak ambik k'sempatan nak ucap kat kwan paling aku benci / sayang.. HAPPY BUFDAY BDAK KECIKK hehe aku menang dri segi ketinggian tpi tak pa sabrina ,ang tetap comeL =='

jap nak download gmbr dia..
  malu plak..=..=
..........................................................loading...............................................................................

anda perhatikan betul2 ketinggian kitaorg sma.. but aku tinggi lagi.. hehehhe..BOOO SAB kalah..
 okey n yg t'akhir yg pling special lah..
    
       .......................................................LOADING.....................................................

 gmbr n paling special.....sayang gmbr n...:)
miss this moment.. :'D
 last sekali n lah muka dia

...................................................last loading ..................................................


 ang tetap comel ..=..= gua nak mintak maaf kat luu tau..lu ttetap comel tak leh puji manyk2 nanti lu kembang! LU KWAN YG PALING AWESOME YG PERNAH GUA JUMPA..:)
sayang ang BEB (Y)..HEHEHE 
>E-CLASS :NADIA AKHIR<


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir