About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

DIFFERENT??
Wednesday 15 February 2012 • 02:32 • 0 comments
                                                        ASSALAMMUALAIKUM

hye people? how?okey right? huh okey bukey:) jap blog n dah berubah cikit a'hak lega dpat buat mcam aku nak.
okey first nak tnya sama pda org yg m'ngenali aku.. aku n berubah ka tahun n/2012??
lagi p'marah?? merajuk?? kuat sakit hati?/ what tell me
aku n terok sngt?? yela aku kan JAHAT. tak pa2 aku n mmg boleh terima org kata mcam tu but aku tak kan diam diri kalu org ckap mcam tu.. aku terima,ye aku terima,aku balas balik,mmg aku buat..
JAP nka ambik kesempatan jap nak ucap special kat org yg special that to my BEST FRIEND: 
READ THIS:FIRST ONE: 
HAPPY BUFDAY TO FATIYAH
 second:Aku suka sngt kawan ngan ang.. ang memang baik sungguh kat aku walaupon kita pernah bergadoh besar GILA GILA. TAPI TU LAH D'KATAKAN KWAN.. huhu
kawan dengan ang dalah sesuatu perkara yg aku tak kan lupa.aku b'syukur kerna dapat jumpa ang pastu dpat jdi kwan yg rapat.. ang adalah s'org bdak yg suka gila2.. tu yg seronok always make me laugh when wit u.. u make me smile.. 
LAST:GOOD LUCK FOR PMR COMING SOON OKEY , ANG KWAN YG TERBAIK/AWESOME AKU PERNAH JUMPA.
       


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir