About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

happy bufday to me :D
Saturday 25 February 2012 • 18:53 • 0 comments

assalammualaikum.. sat noh nak nyanyi
~ happy bufday to me,happy bufday,happy bufday,happy bufday to me (jerit) arhhhhh!*tepuk tangan~
akey sebelum 25/2/12 org first bgi hadiah kat aku ialah najiha razak..org first tu e'hem.
yg kedua ayah mak pastu tiga makngah pastu amanyna(yg cute tu yg hot tu bkan hot yg cool tu)
pastu anith/umai..XD jap fatiyah jgak..
semalam p mkan kat middletown.fuhyuuu kenyang giler ee'kk..best kot dapat hadiah..pastu ada org sambut jgak bufday kat sana.. siap bgi kek kat kami plak tu.. aku tak boleh masuk dah and muak tengok kek ..ye lah mak aku dok buat kek setiap hari.aku dok bau ,makan lah mau tak muak tengok kek..tpi ada jgak dua tiga suap aku makan hehe ^^
tapi apa2 pon 25/2 make me happy.. thank you to all ..LOL:D
sayang hampa semua *muahh*
thank juga warga facebook..peace yoo:)
bye dongho cute..XD


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir