About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

i'm still ur friend
Wednesday 29 February 2012 • 23:56 • 0 comments

assalamualaikum
hye ya yooo..pa ha'baq??#cakap peneng pekat..
jap sebelum kita cerita yg sebenar meh nak citer jap..fuhhooo tdi ada exam #senang<-----ary pertama baru tpi esok mampos 'math'...OKEY NOW BACK TO THE STORY .
Dear budak:
     '.kenapa ang kejam sangt budak? kenapa?kenapa??jap apa salah aku??? aku tak ckap ngan ang ?? maksud aku tak mau kawan dengan ang?? halooo aku ada sebab kenapa aku tak mau ckap ngan ang..
sebab no.1:'tak dak benda aku nak ckap ngan ang'
         no2:ang dah ada kawan jdi buat apa aku m'nyibuk??

AKU STILL KAWAN DENGAN ANG

aku tak pernah p depan ang ckap 'aku tak mau kawan dengan ang??'ada dak aku ckap kat ang??tak kan??hei hei ada org rasut ang ka??ples lah wei jng 'seksa' aku.. listen here 'i'm still ur friend' best friend! <----read that! hey hey sori lah kalu aku terkasar cikit#sikit ka??sori lah..manusia mmg banyak kesilapan .manusia tidak sempurna.mest ang tau kan "ang pon tak sempurna..okey bukan tak sempurna dari segi akal ka apa ka#maksud aku ang bukan cacat tpi manusia selalu melakukan perbuatan yg tak elok#ceh ayat budak tadika tuh.jap maybe ang sakit hati tengok muka aku kot.ye lah muka aku n bukan*lawa*ye lah mata aku kan m'ngancam right ye lah athirah cakap huhu sedih aku# yelah aku dok tengah *BLUR*depa ckap muka aku dok tengah marah huhu sedih..nak buat cam na muka aku cam n tpi athirah sruh aku senyum banyak banyak. tak pa athirah 'i try'okey tak mau beleter bnyk jdi paham-paham sendiri lah.. :D aku still sayang ang XD..


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir