About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

U-KISS (유키스)
Saturday, 18 February 2012 • 04:24 • 0 comments
 ASSALAMUALAIKUM^^

HALOO! HYE ary n nak bgi tau psal kumpulan KOREA yg aku baru aku kenal : U-KISS..
huhu lagu yg palinG aku minat 0330..OMG amazing ^^
ORANG dalam kumpulan tu yg paling aku minat IALAH DONGHO/CUTE gileer dia.. u_u
aku dah kumpul gambar dia banyak2..huuyuu ^^ (jantung lemah)
aku suka video 0330 mmg best DONGHO nampak comel sangat..jap jap yek tengok n making MV 0330
Aku kalu tengok mesti tengok bnyk kali smpai kena marah -..- huuauauhua

seriously 0330 lagu dia mmg feel kot..hampa cam na ?? suka?? tak sudah..aku sekang d'landa demam korea.
d'org cute(laki )ahh cute nya DONGHo sapa suka dongho ANGKAT TANGAN..tak minat sudah.:) #suka sangat DONGHO.obses n.O.o (orang korea sweet kan?) aku ckap apa yg aku tengok..k lah LAYAN..
N DA GMBR DIA CIKIT LAYAN~
 senyum DONGHO cute giler (tergoda)^^
cuteee O.o ^^

    



PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir