About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

crazy day(SSA)
Monday 5 March 2012 • 00:46 • 0 comments
assalammualaikum everybody??
hye how?? GOOD RIGHT??
okey now nak start dah n bca elok2 tau okey bukey korang tau minggu lpas aku tak dak cuti yes *perli*
ye lah sabtu sklh ganti ary ahad SSA. mau tadak cuti.. tak pe aku nak korbankan jiwa raga tok PMR biaq penat.. tpi kalu penat tak ckup tido susah jgak right??okey aku da bnyak gmbr msa kat dlam bas.. kamera aku sendiri aku tak ciplak noh.. first aku masok kat dlam FACEBOOK but buang siap2 ye lah ada gmbr amnyna bnyak amanyna kat hot jdi aku tau org kata kat aku yg aku n nak bertandang popular plak..sori cikit noh..huhu nadia praktis ckap peneng.okey sebenar bila aku ckap peneng .peneng aku jdi pekat jdi depa semua gelak kat aku.tah aku tak tau knapa sekarang aku dok ckap peneng pekat..betul bukan nAK kata aku n tak suka peneng lah dah mmg bila aku ckap peneng jdi pekat semcam pelik tau dak?? malu aku --'
nak tengok gmbr dah kami gila crazy kat dlam bas..jap nak loading..


  muka aku tak leh jadi gila muka aku boleh jdi singa..XD

depa REMBAT kamera aku pastu buat muka gila.. papa pon so sweet gila gmbr n comey kot ...
jap perkataan *rembat*betul ka??-..-
okey daaaa tu ja post aku tok kali n... (Y)


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir