About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

merentas desa
Saturday 24 March 2012 • 05:26 • 0 comments
assalamualaikum
hye,lma tak update blog n ohh rindu kat ang blog
okey cerita kali ni 'merentas desa'yayoyo okey b'langsung d'SMK CONVENT BM, 24/03 ,SABTU.
okey aku tak masuk lari..aku tolong cikgu tolong cikgu pon penat kot dok kat panas dah lah muka aku hitam hitam lah lagi.. :untung ko nadia hitam lagi..
okey serious BEST tok kali n..ye lah aku tak lari tak penat sngat..
lagi pon 1.5KM , belakang sekolah.huh buang tenaga aku lari..maksud lain #MALAS ><
okey lpas tolong cikgu rehat jap ada STORy sabrina teruk! lari jauh jauh tak muntah lari 1.5 km muntak aku sakit kepala ngan dia..DAH muntah BLUR lagi.. tak tau nak buat apa lpas muntah nasib baik aku tolong dia    aku kan mcam kakak dia.. hhoo aku tak bangga jadi kakak ang *tangan di bahu jap tengok                           
n muka sebelum muntah aku nak tergelak tngok sblum muntah XD,yg selepas muntah kan aku cam nak bagi kaki ja kat muka dia.ih rugi aku bgi air kotak *teh bunga* tu.. wei hutang dengan aku tau.!bayar balik!
OKEY dah best best tak kan tak dak gmbar lagi kan. :D sabar  sat noh
 hidung aku besar =..='  #aku mengaku tu
ala mata cam nak tido ja..
comel dak? comel dak?  hahh biaqlah kat aku nak perasan comel jap..hampa jadi dok comel aku tak boleh??
 >< thirah comel
 besa lah budak baru keluar hutan jdi cam tu lah ><

sekian terima kasih :D


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir