About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

nadia gila melalut XD
Sunday 11 March 2012 • 09:14 • 0 comments


assalammualaikum
hayooo apa habaq? tak baik? aku pon tak baik..
bnyak msalah lpas seminggu tak rehat ..tu otak lembab semacam sekarang otak tak tau pikir apa..
dah otak jalan lembab n kan lyan lagu lama lama jalan lah otak tu tak pon baca KOMIK ..fufuu best giler komik sweet giler..hayooo cuti sekolah ada KELAS tambahan, tak cuti ka CIKGU?? kaki dah cabut n kesian tau dak tak dak belas kasihan betol --'.okey main main ja aku suka ada kelas TAMBAHAN #perli
SAYANG CIKGU HAHA
aku da baca blog n t mmg sweet giler persahabatan d'org..seriusly best kot dia punya citer erm jap nak bgi satu kata2and LINK dia lah satg kata aku FAKE PLAK--' WALAUPON AKU TAK KENAL DIA. terima kasih diatas post yg menakjubkan -amazing -awesome lost&Insecure <-- tekan tekan ^..^

 " Girls have friends that are guys, because there is so much less drama "
kisah dia serius n mmg real story..sweet giler friendship d'org aku nak jgak kwan mcam tu.. tak yah lah aku dah ada kawan yg giladah otak aku pon gilagila .terutamanya sabrina ngokngek,ameriah ,athirah,ct era,haziqah,wanie pon boleh than gila jgak otak dia jap jiha pon gila..satu dia tu tak reti duduk kat kerusi tu tabiat dia..aku bnyak gaduh ngan dia SAMPAI AKU NANGIS LAH jiha punya salah hahaa.tu lah nma friendship tapikan bila gaduh ngan dia aku rasa nak ja bgi
kaki  kat muka dia walaupon tak sampai sedih :') #maksud kaki PENDEK aku mengaku aku tak cukup tinggi #sedih
jiha tau dak aku nak bgi kaki ngan sebulat tangan kat muka ang .. DUSSHH XD
sayang ang jiha hahha tak mau lah aku kutuk dia sok p sekolah dia standby tukul..OHH NO ^^
okey aku tau aku melalut bnyak sngt k lah berhenti d'sini SEKIAN TERIMA KASIH :3


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir