About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

you waste my time
Saturday, 21 April 2012 • 06:17 • 0 comments

assalamualaikum
DEAR YG MENJAHAMKAN BALIK BENDA AKU BUAT:
woi ang tak rsa ka,ang dah habiskan msa aku kalu tak nak bagi tau lah tak nak..ni bila aku tengok balik ang dah ubah benda tu semula lagi BURUK!
penat aku buat macam org gila ang ubah balik .DAH BURUK
aduh cakap la awal jng bgi aku hempuk ang dengan peti ais..
ingat aku ni tak dak keja lain ka nak buat!MAMPUS ANG LAH!
pada^ 'hargailah benda org buat kat ang' aku kira tahap sakit hati n. ang n mmg kira kes tak guna !
dah lah sekarang tunjuk bagus!buat mcam org tak boleh tindas dia. tampaq satg hilang kepala.
dah berani gila tunjuk kepala besaq dia tu. hehh buat comel.
aih kalu ang jadi *tuut* kan dah lama aku ambik senapang tembak ang.
rasa bersalah ambik* mmg nak bagi kat ang pon.*baling telur*

citer psal gempar bumi:
benda ni bertaun dah kan .bru nak update sebenar aku tak rasa pon gegar?aku ingat aku pening.
pastu baru lah gegeh t'kejut tu gempa bumi.orang pakat turun bawah aku wat lek dok umah.pastu *depa* antar mesej mcam n*wei gegar dak tempat hang* aku first *BLUR* pastu bru gegeh *oh tadi gempa ka??*


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir