About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

aku benci dia
Thursday, 24 May 2012 • 03:08 • 0 comments

assalamualaikum.Ya Allah aku benci dia, bila lah aku nak keluar dari rumah,bukan apa aku paling benci adik aku yg bnyak songeh! Dia paling m'ngada lah
aku rasa dah fikir masak II  nak pergi ASRAMA.lantak p lah kena buat semua keja sendiri janji aku boleh lari dari dia yg MEROSAKKAN HIDUP AKU!
dia selalu salahkn aku,hidup aku tak pernah tenang klau ada dia aku pling benci dia...
Dialh selalu buat aku naik angin! ayah selalu sruh sabar..pastu m'ngalah.. rasa gila tak adil!
Apa yg dia tau JERIT pastu MAKI. aku rasa dia tu dah terlebih melampau dah. tak reti nak hormat aku!dia tu baru darjah berapa..tu aku tak suka sngt budak yg perangai mcam adik aku.!YA ALLAH aku geram gila, rasa time dia buat aku marah tu, aku rasa nak bunuh dia tapi aku still bole sabar.. asal lah aku yg kena!
dia tu macam JANTAN! tak reti nak kemas bilik! balik dari sekolah ja ALLAH saja yg tau mcam mna bilik tu! harap nama ja POMPUAN tapi tak reti nak tolong!
aku nak lah dia tu berubah,dia sakit aku lari lari p beli air yg dia nak! walaupon aku tak reti nak naik moto aku jlan lh jugak aku naik bas no.ber 11 *bas kaki*.TUPtup apa yg dia bagi maki hamun kakak sendiri lepas dia dah sihat..aihh kalu aku tau lh yg time dia sakit tu dah lamalh aku jijak ngan kaki! what to do? nasib badan lah..untung lah aku dapat dia  *tangan di bahu mata k'atas*

NO MODE :c
Hidup tak pernah TENANG
 esok hari guru sambutan kedua.hek hak sekolah kami HEBAT GIVE THUMB UP! HAHA


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir