About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

saturday 190512
Saturday 19 May 2012 • 04:30 • 0 comments
hye ,assalamualaikum..lama tak update blog rindu gila.tangan gatal sngat jdi curi masa bukak blog..^^. exam sains , alhamdullilah boleh jawab.harap math paper 1 boleh jawab.. ^ ^.
tdi kan ada lah budak sorong n penuhkan notifications aku..likes giler bnyak aku bukan jenis yg luah perasaan kat facebook.dia likes aku say bufday kat org..huhu semak lah.. hahha mainII ja.XD
perkara satu yg d'pendam nak update ialah benci tengok org yang kutuk ciptaan ALLAH.. geramlah tngok bila dia kata macam tu.aku sabar dari luar dalam hati 'bodohlh ang n tak guna!akal tak dak,bahalol,tolol,mcam lol ada kat belakang.kalu marah pun kat org tu jngnlah smpai cakap mcam tu.setakat mainII tak palah tpi tu bukan tahap main II dah..aku tak suka,aku geram..mcam nak  robek ja mulut busukxx dia tu..deyy tak dak akal..

tdi aku geram gila ngan adik aku.. bila rumah nak siap aku nak bilik sorangII benci kongsi ngan tak reti jaga bilik.penat.bila nak siap rumah bawah tu cepat lahhhh....!!!

pada hari bla bla bla..
budak tu kan jeling tengok aku!isshh tak padan ngan laky..lu pahal. tampaq mata bru tau..lawalah tu jeling kat aku..laky ja tapi mcam pompuan .tampaq satg tak psal II tak dak mata! 'LU PA HAL??'m'nyampah tngok org mcam tu...aku tak tau lah pa msalah dia tu... meluat ceq..

pada160512
ialah hari guru dah bufday my mom...
'SELAMAT HARI GURU' boringlah hari guru kali ni..=..=

'HAPPY BUFDAY MAK'.SEMOGA D'PANJANGKAN UMUR'..XD :*
thank mak sabar ngan kami selama ni.. song for u
'HAPPY BUFDAY TO YOU' x2
HAPPY BUFDAY TO MAK,HAPPY BUFDAY TO YOUUUUUUU #SUARA PECAH!! aaaarrrrhhhh


lama tak tengok 'RUNNING MAN'.!nak tengok tpi t'tido kan da waktu mlam...
 sori lah diary kali n panjang sebab kumpul cerita seminggu baru update ^ ^.pandai tak?
thank for reading..wassalam...
nilah budak yg penuh kan notifications click untuk besar* rajin noh jiha..^ ^.

sori broken english
the people that i should love i hate


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir