About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

Teacher day
Friday 25 May 2012 • 03:39 • 0 comments
assalamualaikum..hye hari tak moddy dahh..XD
nak citer psal teacher day kat sekolah, SMKCONVENT BUKIT MERTAJAM.*ambik kau*
oke satu alhamdullilah exam dah habis..dan markah pon dah dapat.*jng tanya berapa aku dapat,aku kan jwab aku dapat semua A+*hahahha..oke tulh kan paling secret dlam dunia..haahah
oke aku ambik byak gmbr tok kenangan dan jeles aku tengok org pegang kamera canon , nikon, sony semua bpak kamera besarII lah ada..EEEE jeles giler aku.. tapi tak pa aku nak belajar elok II and then kalu ada rezeki nak CANON!hahaha *anak yg nak b'jaya kerna CANON ja* tak patut.. tak lah aku nak bngga kan mak and ayah nak tunjuk aku boleh jugak buat!oke jng salah anggap.. canon tu sebab kedua aku nak berjaya.oke jom kita nikmati gmbr yg aku tngk..aceh ayat kau nadia*tak nak tengok?? oke ANGKAT KAKI BLAH*
opss blur gmbrII nya.MAFF KAMERA kecik bukan canon..hahahah..
WOHHHOO
 cantik lah cikgu
WAHHHYAOOO
WOHHHHHHHHHHHHWWOWOOWOWOWOWOWOOWOWW X1000
cikgu b.inggeris and pengetua
 arhh pusingkan kepala anda*ketua tingkatan kitaorg
 Alicia always shy shy cat..

cun giler mata ko anis*wohhoo ^ ^.
jangan fikir bukan II ni ketua ngan penolong ketua tingkatan..susah tau nak ambik muka penolong kitaorg n.dia ni muka mahal..oke yg nak suapkan keropok tu *ketua*yg  malu shy shy cat tu *penolong* kuahaha
#gambar yg snt comel lah ketua oii*muka penolong aku lawak giler hahahha ^ ^. m'guling aku gelak XD
 our crazy snap

persembahan form 1

us kumpulan 3 idiot..oke IDOIT tu kat yg orang tengah sekali oke .. yg tepi tu pandai II..hhaha
problem wit my face?? hahah korang cun giler
thank you..^ ^.


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir