About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

hye i'm back
Thursday, 9 August 2012 • 06:15 • 0 comments
assalamualaikum..hye hye ya allah lama giler double giler tak on sbb komputer rosak hahha..wei sekarang aku n s'org yg obses dngan HARRY POTTER alamak ahhh cair aku cakap.hahah yaa aku  ketinggalan zaman.
dlam aku tak on n kan mcamII dah jadi ..'people hate me'!angkat sepanduk 'benci nadia'..hahahaha tak pa lah aku tak kesah aku nak kata aku boleh ja..insayallah lah kalu nak do burukII pon ingatlh benda tu dtang balik kat ko..tak pa lupa kan lh bgi tu tak penting sbb skarang aku fikir n kan, mcam budak tak 'matang' dah besar kena fikir secara rasional lah.aku tak nak kena gelar budak tak cukup akal!alal benda n pon dah bkan msalah besar smpai perlu ... biarlah msalah n selesai sendiri tak pa aku nak ckap aku tak harap lah hati ko t'bka..
LU MULA DULU PA MSALAH GUA'..aceh tah apaII..opkey now lupa kan aku n merapu ja.. okey now nak citer psal HARRY POTTER.ahhhh okey muka dia msa keciII comellah..ahhh cute giler EMMA WATSON CANTIK GILER..yeee nanti raya dkat rumah abru alhamdullilah..sykur rumah baru.jap nak letak gmbr harry potter.ohh selamat m'nymbut ramadan dan slmat hri RAYA..hahaha okey aku nak bca buku ..
fuyoo double cun gmbr n kan?? ahhahhh cantik


bye wassalam selamat beribadat.
semua cerita dlam blog n adalah rekaan semata mata.. n blog aku apa aku kesah?


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir