About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

selamat hari raya
Friday, 24 August 2012 • 04:42 • 0 comments
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.><
aku raya kat rumah huh!rumah baru mai lh raya..hahhah  baik n ajak mai raya..
aku sekrang giler HARRY POTTER..OHSEMM..
BOLEH PNGGIL aku nadia POTTER.ohsemmm..ummhhh
aku jumpa websaite  yg minat harrry potter.jap jap spa minat harry potter boleh g kat website n tpi spa yg tak minat tak yah lh kutukII..*..*
'http://fuckyeahharrypotter.tumblr.com'
okey sempena hari raya ni aku nur nadaias menusun sepuluh jari sapa yg tak dak jari tngan kaki pon bleh lah nak mintak maaf bnyakII ye lah aku n manusia yg bnyak giler salah bukan sempurrrna snggtt mcam malaikat.. jadi aku m;gaku aku ada bnyak salah kat manusiaII yg aku kenali : najiha razak ,athirah adzami, ameriah marzuki,anith humairah,fatiya,baidurei dayana, dan .... bnyak lgi aku ingin mintak maaf kat korang aku tau aku bnyak buat slah..jng lupa duit raya hhaha..mai lah datang rumah BARU aku.mak aku kata mak aku nak buat bakso kalu korang dtng..hohohoho  ^..^
jangan main mercun ^^
wassalam..


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir