About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

banyak alasan
Tuesday, 26 March 2013 • 23:58 • 0 comments

menjadi tunggok utama dlam family n mmg tak best.semua keja nak kena buat,kalau salah tu satu hal pulak.semua tak betul.semua nak kena tngk.buat tu lah,buat n ni lah.haih.. tak boleh ka sruh org lain? dia tu dah macm puteri kat rumah n.tak reti nak buat keja.yg dia tau tngk kartun.dah besar ,boleh fikir pon tak reti msak nasi,beli sayaur pon tak reti,sapu sampah tak bersih.sidai baju pon tak mau.apa yg ko reti buat??tngk TV pandai!bukan budak lagi.melampau lah.mintak tolong sikit melawan.baru buat satu keja pon bising.balik sklah penat lah pastu tak reti baut apa dah.dulu aku pon sama.buat keja jgak.mengada lah .
ang tu balik sklh org hntar smpai pintu rumah yg aku n,pergi sklh,blik sklh kna jalan jauh nak tunggu bas kat jalan tu. tak jauh.blik kena buat keja jgak.yg ang tido ja keja.depan org buat rajin belakang org jahat bukan main.aku jgak org nmpak jhat.aku n manusia jgak.timbang rsa lah sikit.awat tak dak hati dah ka??
hidup semakin mencabar


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir