About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

malu
Saturday 23 March 2013 • 04:02 • 0 comments

assalamualaikum
hye lma giler tak update blog n. walaupon tak dak spa sudi tngk lgi berbaloi lah.tak pa lah spa lah kita n. tak pa lah syok sendiri ja lah. dear blog : haihh malu giler kenapa aku n buat reti snt pdahal tau tau pa pon!aku tak nak ingt malu giler. haihhh.. ahhhhh

hoihh aku hrap tak kn jdi dah mlu..awt tah
ada citer n:naik bas nk smpai sklh nk tekan loceng tu tiba2 bas tu brek m'ngejut .aku dh tng b'diri maklum lah kaki pendek* aku t'pukul muka makcik tu dng tngn aku.aku mintak maaf terus lari keluar malunya....
#malu giler -','-


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir