About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

awesome day
Friday 26 April 2013 • 03:41 • 0 comments
assalamualaikum,Annyong haseyo ,안녕하세요

hari ini hari jumaat,penghulu segala hari,alhamdullilah syukur kepada allah di berikan lagi kita hari untuk kita beribah kpada NYA.
hari ini alhamdullilah hari yg sngt awesome. hahah hari2 sngt awesome.. tpi hari ini istimewa wlaupon dpat sakit2.citer dia mcam n,hari jummat adlah hari PJ kami iaitu kelas 4 zainab.hahha kmi main aktiviti tarik tali.wah best... sngt2.dpat mengeratkan silaratulrahim. sngt seronok walaupon sakit2. rasa dah kenal lama dah.msa tarik tali tu masa mulatu dok boo sana,booo sini hahah mcam bdak2.tapi best sngt.harap setiap kali mcam tu.amin.
teacher smpai gelak tngk kmi main.maklum lh perempuan. main pasti tergelak.haha aku seronok sngt..
gelak of course paling bnyak smpai pecah perut.hahaha tmbh2 najiha razak.dia tu buat ayat mcam n plak 'aku aku tak dak kt dlam kmpulan tu komfirm tak menang.'huh belagak dia tu..aku last sekali sbelum nak rehat tu aku jatuh.sbb kmpulan tu buat strategi yg kalu depa klah ,depa nak lepaskn tali biar kmi jatuh mcam nangka tergolek.asam sungguh..tpi malangnya aku yg jatuh sbb aku dok depan tarik kuat *ehem KUAT hahah jdi aku lah jatuh habis baju aku,hahahhaha tpi best sngt double best, thank 4 ZAINAB cos korang semuat terbaik.semua sporting.. terbaik..*thumb up.*tepuk tngn.wah esok sklh.hahah aktiviti smpai rehat adlh gotong royong..hahahah
diary semlam,
 hari ni 27/4/2013
hari hari sabtu ,pergi sekolah*budak baik ><
aku tak gotong royong cuma tolong cikgu kemas fail yg lma2 ja.hahhhah pemalas ye la sakit badan sebab tari tali semalam.*alahai ','
tolong cikgu mazita .pastu kan masuk kels buat keja agama pastu cikgu mazita tnya najiha pkai saiz apa najiha kata saiz Tutt..pastu cikgu bagi aku.ahahaha dapat abju free.serius baju tu cuma dpat kat bdak senior yg dah keluar sklah thun kmi masuk tak ramai dpat.yg dpat pon dri kakak diaorg yg keluar sklah..hahah muka najiha lawak giler.JELLY giler ngan aku.muahahhah lwak
sekarang belajar bhasa korea,hahah yooo
p/s: exam around the corner !
 sekian terima kasih/감사합니다/Kamsahamnida
Annyonghi kasayo/안녕히 가세요


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir