About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

manusia sekarang
Friday, 19 April 2013 • 01:59 • 0 comments
 assalamualaikum

nak citer psal manusia.aku manusia jgak.bayi bru lahir adalah manusia jgak.allah bagi kita darjat yg tinggi dri haiwan tpi kenapa kita tak guna akal tu.seorg perempuan yg baru m'lahirkan ank dapt pahala yg besar.tpi kenapa buat bayi mcm tu.tak guna perempuan tu.aku harap allah blas setimpal dngn perbuatan ang.ya allah kesian , betina tak guna lambung anak 'betina'tak guna tu mak bayi tu.ya allah apa nak jadi.kesian anak tu.aku sebagai seorg jiwa budak lah kata kan, aku hrap aku dpat tolong tpi?? ya allah blas lah perbuatan  depa tu.dah tak bayi tu buat pa ang kahwin.satu lagi org yg rakam video tu.sma dua kali lima syaitan mcam tu .boleh gelak.iss aku kau lah. isshh kalau ko mati ,lagi bagus dri hidup.sampai hati seorg yg bergelar ibu buat mcam tu kat anak dia yg bru brapa bulan.ya allah dengar bdak tu pnya suara nangis depa gelak.betina murahan + tak guna+macam tuutt+manusia yg lebih teruk dari binatang tak dak akal.perkataan pling tepat JAHIL.apa nak jadi dengan manusia skarg??ini ibu lambung anak...aku harap aku jmpa ang pompuan aku nak ja tolak ang.bagi penumbuk aku n. isshh geram kot tngk.apa nasib bayi tu.tak berdosa.apa msalh pompuan tu.tak nak anak tak yah kahwin.awat bodo sngt.budak tu mati sbb ang buat mcam tu .HABIS LAH BETINA TU.sapa heran apa jadi kat ang.sapa sruh buat mcam tu kat bayi baru lahir. tapi bila dngr budak tu nangis, aku mcam nak nangis.ya ALLAH selamat kan bayi tu.ya allah balaslah perbuatan mereka dengn setimpal ,

 . harap semua masyarakat ambik perhatian .masalah ini semakin serius klau kita abaikan.


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir