About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

minggu ini
Friday 19 April 2013 • 02:18 • 0 comments
assalamualaikum.
minggu ni bnyk perkara berlaku kat sklah sperti:-CHORAL SPEAKING,DRAMA.
ahh tpi kan semua aku tak leh tngk .. Kesian. cikgu tak bgi nak kurangkan bising.alahai. aplah.
oke berita baik untuk sklah kami  ilh  menjadi

SMKCBM has grabbed the title in Choral Speaking once again!!!!!!!! We are the CHAMPION!!!
yahhoooo ni pling aku bangga.alahai bngga aku lagi sekali.. harap kat peringkat kebangsaan dpat champion lagi.AMIN fighting SMKCBM.

ohh lupa yg DRAMA plak SMKCBM naib JOHAN.it okey we still proud><
okey hari rabu tu kelab BM .jadi cikgu sruh buat pembentangn psal isu smasa aku buat psal tajuk 'Buli'.

*bunyi gendang*hahaha main2 ja. aku dapt no.1. buaahhaha terkejut jgak sbb lwan ngan senior form 5. hahaha #bangga.najiha jeles sbb aku dpat hadiah tuuuttttt

tada aku dpat yg eiffel tower yg kaler pink tu. hahah tunjuk kat jiha.huh dia jelly tersngt haha.. yg jam ja mustache tu aku beli yg ada gmbt TOP tu sja letak,yg buku kaler ungu tu aku beli RM 1.comel kan??
and then minggu n aku mula balik perniagaan aku yg dulu. yelah dulu jual coc oreo kat sklh skrg jual kek potong palk. hahah laku.alhamdullilah,rezeki tak ke mana.syukur dpat beli brg yg aku nak spa nak meh order kat aku.contact/;FB or TWITTER.zaman teknologi lah kata kan.muahahaha. klah nanti update bnyak2 najiha baca satg dia bling laptop dia plak. sekian terima kasih
p/s:najiha jng jeles.



PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir