About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

sudah hampir tiba
Wednesday 24 April 2013 • 01:13 • 0 comments
assalamualaikum,Annyong haseyo ,안녕하세요

entah kenapa tak dak citer nak update.ehmm tunggu kejap nak fikir apa terjadi..
oh ya hari sabtu n sekolah. entah minggu n rasa senang hati walaupon aku dilanda senak perut dlam 3 hari ni.
kalu berterusan ,aku kena jumpa doktor.ahh..
oh nak citer psal org yg cacat pon kuat kerja.aku tak bohong ,aku tngk sendiri org yg cacat p kerja.aku naik bas jadi aku nmpak apa jadi.rasa malu pulak org yg boleh b'kerja dok kat umah tak keja.hebat .dunia dah terbalik.bnyak dah skrg jdi macm tu.alu ada azam nak jadi kearah lebih baik.sperti bnyak menutup aurat.ye lah aku n jenis senting lengn bju bkan main.. aku tak mau dah .. aku nak jadi kerah lebih baik. hahhaahha
okey n lah aku nak bgitau.exam PPT nak dekat dah alahai.aku perlu tingkat usaha*cehwah ayat okey aku kena bnyak buat latihn add math.giler kalau tngk ja,tah tah false habis aku. tak mau *geleng2
aku nak buat terbaik semu subjek.huh semngt tngh berkobar giler..hahha kena aku rsa sej skrg ssh nak catch tah,bab yg aga islam aku tak risau sngt sbb tahun lepas PMR agama dah belajar jadi aku harap tak ada mslahlah.amin.tpi bab seblum n alahai kenapa rasa ssh nak ingt.T,T
aku tak tau knpa dia tak mau tegur aku.yelah bukan aku gaduh ngan dia asal plak dia tak nak ckap ngan aku.haih/ tak nak fikir.tolong lah aku sekarag takmau bnyak mslah sngt ahhahahha
huh tadi 24/4/13 HAPPY BUFDAY to BAIDURI. rindu kat ang,lama tak jumpa harap nanti jumpalah. buahahha
oke hari ni aku p kelas *tambhan *add math ~huh sikit snyak bantu jgak aku. aku hrap aku tak lpa ap yg aku blajar la.ahhah aku rmai kwan pandai add math. huh serius tak main2 betul depa cpat tngkp dari aku.sometime aku mcam budak *blur sngt* smpai kna cri org yg boleh jwap soaln aku. huhu..

add math tolong bersopan dengan saya.*.>
.pasti tiada siapa yg baca n.aku tau blog aku sngt sunyi sorang pon tak tengok. kfine aku buat blog nuntuk aku ja.jdi aku tak kesah apa org nak ckap aku n syok sendiri ka.hahahaha ada aku kesah.>,< jap untunglah
oh ada satu citer,aku dah tau dah psal markah exam dia.hahah aku ingt dia akan berubah jdi lbih pndai ka tpi dia dah berubah markah dia tak mcm dulu.tu lah jng kata org.last kena kat sendiri. aku cukup sakit hati smpai skrang n..hahha *abaikan -Mianhamnida/ 미안합니다
oh sebelum tu nak bgi tip kpada yg nak bljar bhasa korea. hahhaha peluang n *click ni 
sekian terima kasih/감사합니다/Kamsahamnida
Annyonghi kasayo/안녕히 가세요


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir