About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

tak sangka
Monday, 15 April 2013 • 04:19 • 0 comments

assalammualaikum
blog ni jenis baru cantik kan?biasa la spa buat *ehm sila muntah secara sopan :D
sekarang n dilanda sakit hati yang teramat sngt.tak sangka dia boleh buat mcam tu.apa salah aku kat dia pon aku tak tau.kalau aku da buat salah aku nak mintak maaf tpi jlanlah smpai khianat aku.kenapa ngan ang sekarang n?? awat aku n tak hot ka smpai ang buat mcam tu?? ang dh pernah buat kat kwan kita, skarang ni ang buat kat aku plak.aku bukan nak buka kisah lama tpi ang patut sedar
 'yang tak ada kawan yang sama kalau ang dah buang satu kawan yg baik.'
TERUSKAN hidup macam tu smpai org tak mau kwan ang baru ang nak cari aku tak guna. aku try tak tunjuk yg aku sakit hati ngan ang tapi sekarang hati aku benar2 sakit.cuma satu ubatnya sja dengan mintak maaf.walaupon ang nmpak luaran aku okey tapi spa tau dlam hati aku mcm mna rasa nak berdepan ngan ang.aku masa tu dah tau lah tpi aku tak ambik hati sngt tpi ang dah bhong ngan aku bnyak kali.aku ingtkan ang dah berubah tpi ang tak.tak payah tipu bgitau jalah bnda betul.
lagi satu nak bgi tau kwan kawan B plak.aku harap kami n bukan tempat kawan spare ang. tak dak kwan cari kmi.ada kawan pandang pon tak,apatah lagi tegur.
semua org doakan ang tpi n yg kmi dpat.
semua org syang kn ang tpi n kmi dpat??KHIANAT ang? balasan yg sngt terbaik.
baca sini:kawan yang baik susah cari tpi kwan yg nak merosakkan ang senang dpat.
dulu aku sokong semua ang buat.kita dah janji tapi ang buat pa?? tak sangka aku ada kwan mcam ang. *khianat
tolonglh aku bukan nk maki hamun ang,tpi aku hrp stu hari ang sedar apa yg hang buat tu slah.jng smpai tuhan hukum ang.kalau tak pndai menipu jng tipu last2 makn diri sendiri.ang buat aku sedih sngt.aku percaya kat ang tpi maaf lah aku dah muak dengan perangai ang.

TERIMA KASIH atas sifat KHIANAT anda yg sngt dhargai




PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir