About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

exam start :3
Wednesday, 8 May 2013 • 00:46 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요

 ahh dah lepas dah pilihan raya,tpi exam start dah huhuhuhu T,T
aku tak patut online tpi kan jng salahkan aku,kerna blog+twitter+facebook yang menggoda aku buka. hahaha>,<
oh nak citer psal hari yg berkenaan yg dgn pilihan raya ni,ohh aku rasa menyampah bila ''budak'' masuk campur dlam hal pilihan raya n.alahai kalu sokong yg elok tak pa jgak ,n yang kemungkaran depan mata pon dok sokong,alahai menyampah yg p update psal berkaitan pilihan raya n apahal pastu ada pulak nya masuk kan bergaduh sekali pasal agama,dah pulak dah bergaduh psai agama.tnya kenapa,awat? la ang tak belajar ka?nampak sngt dlam otak agama tak dak.ya lah org tngh panas ngan pilihan raya n,p bagi panas lagi dengan komen2 yg menyakitkan hati mau tak kena hentam,diam cukup lah,yg nak p hentam sna,p hentam sini.apa kaitan ngan ang?? huh tak faham aku,kadang2 aku marah jugak tengak ''budak'' buat tau n psal politik.diam cukup ja lah kalah dari org yg bertanding lagi haih..~ patut lah negara kita n politik yang paling teruk di dunia.bayangkan di dunia.maksudnya politik kita suka menelanjang org lain dari segi kta lain mengAIBKAN org lain,memfitnah tu lah negara kita.kalau nak bagi pandangan pon agak bertapislah sikit.alahai kenapa tuhan bagi otak?sebab untuk berfikir bukan letak kat lutut.*understand class.#amboi.ahhaha XD
okey balik untuk exam pulak,haih semalam ada exam bhasa melayu kertas 1 & 2~alhamdullilah boleh jawap. hari ni pulak ada p.akaun & bhasa inggeris paper 1. *hentuk kepala kat dinding.. p.akaun aku buat sekadar yang aku mampu buat.T,T ,menyakitkan hati *jerit tak nak fikir psal akaun aku berserah+pasrah kepada ALLAH .moga2 dapa result yg elok.~amin~
add math pulak mingu depan lagi depan.alhamdullilah bgi aku msa tok belajar lagi.ahahaaha
esok ada exam english paper 2.yg lain kelas PD & kelas sains.*yes esok kmi boleh study bnyak sikit psal subjek lain ahahhahaXD.manfaat kan masa jng membazirkan nya.bak kata pepatah masa itu emas.ahahahaha maklumlah budak''pandai'' joh perasaan.*,*oh sekarang trend 'BLACKOUT' pulak.hahhahah macam2 !
oh joh aku sekarang sudah jatuh cinta dengan penyayi kpop star1
-
-
-
-
-
-
-
-

parkjaehyung(박제형)
wahhh dulu aku perasan dia tpi malas nak ambik tau sbb sibuk sngt ngan exam PMR.so tahun n baru aku cari dia,alahai sooo cute>,<
see ♥ ↑
BTW dia sudah maju>,<*hal lain yee
  sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요 

 



PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir