About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

IT MAY
Saturday, 4 May 2013 • 00:37 • 0 comments

assalamualikum.Annyong haseyo ,안녕하세요

hye,dah masuk bulan MAY .wah cepatnya. bulan n hari jadi mak + ayah +hari GURU. wahhh dan exam PPT. haihhhhh habis lah...>,< oh oh esok mengundi hahaha *,*
firstly aku harap dia dpat baca yg ini tapi kalau dia tak baca pon tak pa lgi pon dia tak kenal aku pon kitaorg just ada tali p'saudaraan *wah ayat konon nya
►tekan◄ tak rugi tekan,hilangkan stress bila study hahaha tmbh add math ☺ sayang add math *hightlight SANGT.
hahahaha post n ditujukan dekat iqa kwan baru.hahahhah serius dia baik kot.tolong aku buat lagu ahhahah rasa terhutang sgat..iqa comel.ahahaha *serius tak tipu.TERIMA KASIH IQa
okey aku harap kau*n dituju kat seseorg* tak perasan lah tpi tolong lah jng buat m'gelabah depan kau.tolong b'diri jauh sikit ngan aku.*kau tu ada virus*  yee lah benda dulu-dulu lah sekarang n dah besar.kau buat keja kau,aku baut keja aku.please jng perasan,tdi pon aku terpandang ja bukan apa-apa.
aku cuma nak cam sapa tdi tu pndang lma,jng perasan okey tak dak makna nya.. aku n hidup dunia aku sendiri.. tak ada sengsara.aku harap tdi tu kau tak perasan. tolong jng tak boleh aku byang..aku tak suka org tengok aku mcam tu TOLONG.ingt aku tak tau kau tu alahai aku tngk org lain kebetulan yg aku nak tngk tu ada lalu tepi kau. alahai perasan nya. pastu sengih-sengih.
sori la tpi kan sekarang dah berubah tak mcam tu msa tak tau apa-apa main ja .tpi skrng tak dah*dah matang. tolong jng buat aku rsa bersalah kat kau. apa-apa aku mintak maaf kat kau sbb bila kau pndang,aku pandang ,aku jeling yess aku tak suka tpi bukan aku benci *harap maklum aku mmg mcam n aku harap tak ambik hati maaf..hahahha*
actually aku rasa tu la first time kau ckap ngan aku sejak 9 tahun lalu.bru kau ckap ngan aku* kenapa tak berani,takut aku tak layan pdan muka. yaaa yaa aku mmg belagak tpi bukan kat semua org.sesetengah. kenapa?aku ada alasan sendiri.bukan smpai aku n tak leh senyum tapi kan aku tak berapa suka sngt.satg kat gedik,bila tak senyum kata belagak huh #mampos p lah nak kta apa. aku suka mcam n. aku harap tak tak terus pndang mcam tu lagi sbb aku TAK SUKA .buat macm biasa tak boleh ka?mcam sepupu sndiri tak boeh?? layan aku mcam tu.haih n asingkan aku p letak kat tmpat lain.aku tak dak apa nak ckap jdi aku diam bukan belagak,nanti ckap bnyk buat org meluat pulak.dah dah lah.tu ja ku nak kau bac.tpi aku tau dia tak kan bca punya,tu lah aku berani bgitau >hahahaa<
esok mengundi*selamat mengundi ,jng ada pemberontakan,bom sana,bom sini tak mau,jga keamanan ahhahaha *bakal perdana menteri kfine  perasan.ko ade?  wah hari sngt panas.☻
.p/s :tak ada kena mengena post n untuk tujuan menyakitkan hati org lain.☺
  sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요



PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir