About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

IT SCHOOL Holiday 💋
Wednesday, 15 May 2013 • 03:06 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요




dah masuk cuti sekolah,exam pon dah habis.alhamdullilah lega,penat perah otak untuk exam,tmbah II add math*lap peluh. hari khamis 23/05/2013 ada sambutan hari guru BEST.bilik tayangan paling cantik hiasan.*thumb up la.makan untuk hari guru first oder MD pastu tah kenapa tak jadi KFC.ya allah korean yg ayam tu sure aku ckap aku tak kan mkan dah.tak berapa sedap sngat..ambik original lagi oke aku rasa,balik rumah mkan ngan nasi.puhh layan.aku bagi hadiah kat cikgu kelas aku.selama aku dari tingkatan 1 smpai 3 aku tak bgi hadiah pon.so taun n adalah sejarah hidup bgi hadiah kat cikgu hahaha.harap cikgu suka:D
TERIMA KASIH CIKGU SMKCBM kerana didik saya selama ini.dan TERIMA KASIH cikgu SKJUARA.kerana didik saya.sapa kata aku lupa kat sekolah rendah aku.kata aku belagak la apa lah.

aku bukan lupa diri, fham??tengok T.O.P marah kat spa kata kat aku tau..


kebelakangan ni kenapa asyik muka dia ja timbul.naik menyampah p sklah dia ,balik sklh dia.sudah la dah tak tahan dlam 2 minggu lepas+lepas kan dok p sklh wal tak pa lah tpi dlam minggu n pulak p sklh ja nmpak dia ,nmpak dia.naik rimas tau dak.tak dak muka lain selain dia.kenpa tak p waktu awal.sebelum II ni tah kenpan asyik jumpa dia,tak dak muka org lain dah.aku rasa penat sngt tengok muka dia.masa tu aku p kedai,dia pon ada kat kedai.ahhhk tpi kan bila dia nmpak aku kan dia terus b'lakon cari something.hahahhah pastu dia tak masuk pon kedai tu,dia terus blah yg aku pon satu pergi ckap smpai dia dengar 'aku ckap mcam n:ala kenpa asyik muka dia ja,menyakitkan hati.serius rmai org pndang aku#malu. aku tak tau lah dia dengar ka or tak tpi aku rasa dia dengar.kesian pulak.mulut aku ni jahat.ye lah dah terlepas,tpi serius aku dah mcam rasa pelik kenapa akan jumpa dia jugak.mcam mna pon kalau aku pergi hantar brg kat tman ka,mesti terserempak punya.soo aku buat keputusan tak mau keluar sngt.sbb dah tak tahan .asyik,asyik muka dia.tpi tak pa minggu ni cuti sekolah jadi aku tak kan jumpa dia..

sekarang n aku tak tau kenapa dia buat mcam tak wujud walaupon aku ada dlam kelas tpi dia buat tak endah ja nmpak aku.aku n ada buat salah kat dia ka?smpai kalau aku ada kat situ dia buat tak nmpak ja,? aku tau aku sapa,aku sedar diri aku.aku watak paling tak penting dlam hidup seseorg.dah rsa terbuang sngt.smpai bila aku cakap pon tak mau dengar bila aku ckap nagn dia,dia boleh tak dengar.aku tak sesuai sembang dengan dia,?aku pon rasa aku tak sesuai sembang ngan dia jadi aku nak ambik keputusan aku tak mau dah masuk campur dah.ye la bila ckap buat tak dengar spa tak sakit hati.tapi aku tak mau dendam dendam,maybe dia tak sudi ckap ngan aku.aku tak mau masuk cmpur dah urusan dia.kalau dlam dunia n ada aku ngan dia ja.dia tak kan mintak tolong ngan aku.ya aku pasti nanti ada hala tuju masingII dia tak kan ingt aku.dia tak kan tnya di mna nadia akhir? komfirm sbb aku watak paling tak penting dlam hidup org.jadi aku kena terima semua tu.
ITULAH REALITI DUNIA.
 ayah dah beli kasut raya dah kat aku .vincci ada diskaun so beli siapII .baju raya pon sama tempah dah.hahha awal kan? aku harap cuti ni aku dapat habiskan sikit puasa ganti.amin.kat rumah bnyak godaan mkanan.sabar yg penting.


sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요




PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir