About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

💢 apa salah saya?
Saturday, 22 June 2013 • 07:19 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요
 hari ini nak lauhkan perasaan, first aku tak tau kenapa dengan perangai dia?kenapa dia macam tak mau ckap ngan nak cakap?apa salah aku dengan dia.tak ada dendam langsung aku ngan dia.aku lagi seronok dapat kwan dngan dia tpi dah 2 kali dia lyan aku dengan perangai yg menyakitkan hati aku. melawak?agakII laa,tpi aku tak rasa mcam tu ?hah?salah sangka? aku pon tak mau salah sangka tpi aku tak suka org yg bergelar 'manusia'layan aku mcam tu?apa siap pukul lagi ?apa tu ?org lain tak buat knpa aku?? dia tak puas hati apa?masalahnya.aku dah tak tahan dengan perangai dia.aku sabar masa tu sbb aku puasa kalau tak,tak tau apa jadi dengn sekolah hari tu,lagipon aku tak mau marahII .sekarang aku dlam belajar bab kawal marah jadi tolong la faham .aku tak mau dekat ngan dia kalau boleh sbb aku tak suka org layan aku mcam tu.so aku cuma terpaksa berdepan ngan dia kalau terpaksa kalau tak tak mau aku,sbb nanti aku akan marah sngtII.so aku nak jauh dri dia mlas nak cri musuh.hidup tak mau musuhII.jadi kwan ,kalau tak suka aku terus terang boleh.insayallah aku akan terima..tolong jng layan aku mcam  aku n takut nak kat ang.boleh?

isnin lepas
 ada cerah israk mikraj,best jgak la ada ,motivasi diri jadi bagus untuk semua.terima kasaih ustazah& pihak sekolah buat ceramah tu.hahaha aku puasa kan puteri syafiqah megat adnan bgi aku coklat hahah wanie aided pon walupon satu hahah thank hampa, oh kenapa aku tulis nma puteri panjang lebar sbb kesian kat dia lah dia nma paling pnjang tpi org pnggil put't hahahaa kesian kan? ahhahahahah

pastu kan aku ngan teah&izni sblum tu gaduh tu,pastu kan ceramah habis,pastu teah panggil aku,aku tergelak pastu jiha pon 'wei nadia teah panggil ang'aku pon pandang depa pastu aku kata'teah&izni'aku mintak maff aku silap p tinggikan suara.pastu semua senyum balik nagan tak gaduhII dah hahaha alhamdulillah..
aku tak la rapat sngt ngan teah&izni tpi kawan sekelas kan?soo kena baikII.lagi pon teah&izni tu mcam kembar yg tak boleh di pisahkan walupon diorg ni bukan kembar.mmg mcam belangkas.hahah sngt sejoli hahahah :D aku bru sedar teah ada lesung pipit patutla selama ni muka dai manis bila senyum.dia sorok dia punya lesung pipit .ada ka patut??

RUNNING MAN
minggu n running man kat sOne ada tetamu lee hyun woo ahhh comel giler dia senyum..alahai..aku suka suka double suka..hhahahaha monday couple minggu n sweet kot psal yg tertukar topi.ji hyo plaing topi gary pastu gary pterpakai topi jihyo alahai terlalu sweet.ayat gary memang hebat 'tak boleh ja ka awak mintak hati saya'
ahahahhahahah sweet :D teramat sngt..
 Sherlock Holmes
aku pinjam buku sherlock holmes kat anis.best gila kot.aku smpai termimpi selesaikan kes hebat tak?daebak!>,<best hilang strees baca buku tu
 thank anis hasnida
.minggu depan kena buat pebentangan karangan pulak*hafal karnagan dn bca depan kelas.alahai..mintakII oleh ingt.amin~

sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir