About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

selamat menyambut ramadhan
Tuesday, 9 July 2013 • 01:13 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요
Hari Selasa
hari ni hari last sebelum menuju ke minggu yg penuh dengan keberkatan.:D *fuhh ayat
hari ni lah ramai budak sklh aku terutama murid islam yg bwa duit bnyk haha depa kata nak mkan sebelum kantin tutup sebulan.hha:D mcam budakII aku la tu.seronoknya nak puasa.hari ni kan baru aku dpat tahu perangai sebenar budak tu?ya allah kenapa mata ni selalu pandang dari luar shaja,nmpk apa yg dia buat kat belakang.fuuhh ada ala sorang kawan aku ni tau dah perangai budak A n tpi bila kawan aku gtau kat org,semua tak caya,dulu aku pon tak caya budak A tu perangai mcam hantu tpi bila dah nmpak depan mata siapa pon tak caya.nak kata kita gedik tpi dia tu 2x ganda gedik .mcam tak caya.depan nmpak baik tpi belakang *fuhh ALLAH ja tau.orng senyap ni kan lagi bahaya dri org yg bnyak mulut mcam aku ni tau dak??sekurangnya org bnyk mulut ni ,dia terus ckap depanII tak cakap belakang,org yg bnyak mulut ni terus hentam walaupon menyakitkan hati tpi org yg senyap ni dia jenis dendam,jadi yg mana lagi bahaya? sakit kejap atau dendam sampai mati??fikir lah yaaa
Tdi jumpa dia,fuhh lma giler tak jumpa nak tngk muka dia pon takut nak angkat.dulu jumpa tpi sekarang jarang pulak. -,-

Hari Isnin
cuti untuk pulau pinang sbgai hari warisan.yahooo ,first dok rumah buat akaun bagi siap nanti cikgu mintak pulak.pastu buat la punya buat mak ketuk pintu bilik 'tokk',tokk' postu buka mak ckap'jom p beli bju raya.:D buat suspen ja mak ni.hahhah shopping bila ada sale kat megamall .best jgak.semangat giler
mau tak nak dah lma tak jalanII ,pastu lepas beli semua brang balik singgah makan bakso.woohoo giler lama tak makan bakso sedapnya.*yummm alhamdullilah,balik rumah terbongkang sbb kenyang sngt,pastu smbung balik buat akuan.hahha ;D entah kenapa aku ni rajin sngt buat akaun-,-'

Hari ni mesti ramai nak solat terawih kan ,solatII jugak jng lupa solat wajib tu jng tinggal,aku pulak nasihat org.*,* apa salahnya kan kalu nasihat kan org tpi aku pon kena ambik jugak lah. peace^^

perhatian:
semperna menyambut bulan yg pernuh mulia ni ,saya nak ucap :
selamat menymbut bulan ramadhan
marilah kita baiki diri kita,dan nak mintak maaf walaupon tak bersemuka tpi ini ikhlas dari hari terutamanya siti najiha : yg bnyak buat salah ngan aku,aku maaf kan haha:D

peringatan:jng kantoi makn & minum di bulan puasa sudahlah.malu kat budak umur lima tahun puasa, bgi yg diberi 'cuti',jng menujuk la yg kau minum air depan org yaa.. ingt.nanti tak fasalII balik rumah dpat lebam sebijik.haha:D
sekali lagi saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan puasa,ya welcome ramadhan
*nanti ada buka puasa di sekolah tak sabarnya^^

sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요




PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir