About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

Hai Blogku
Monday 26 August 2013 • 03:45 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요

lama gila tak ambik tau pasal blog ni, duhai blog ku yang tersayang,aku sudah mula lupa padamu hahhaha :D
tak lah buzy sekarang ni,♥ blog,nanti insayallah nak cri msa nak update blog yg dah bersawang

okey ada nak citer pasal habis raya,heh sat ja raya?tup tup sekolah apa ni?? tolonglah? -,-
bergosip kat sekolah,

hari jumaat,
masa tu terbuka chanel 392 kbs,ada satu citer yg drama special ni,tngk la mcam best ja, tajuk citer
'Puberty Medley' best kot citer dia,sweet sngt..hahahahh tapi aku tngk ep last ja,yg ep 4, sedih,T,T
pastu aku tngk kat youtube kan,hhaha jenuh gelak best jugak tpi dah nak smpai ep3&4 tu mcam sedih sikit la,waktu ep1&2 memang lawak ,comel la lelaki tu ngan pompuan tu,umur sebenar lelaki tu sama umur aku,huh-,-'tapi cute, pompuan tu cantik ,aku suka♥ kbs la bnyak citer mcam tu,mintakII minggu depan citer budak sekolah jugak,aku suka tngk drama budak sekolah mcam citer school 2013,hahha tu mmg best,drama mcam 'Puberty Medley' ni citer budak kena pindah sekolah kat kampung,best kampung depa cantik sngt,aku suka,citer dia mcam dari komik,bestnyaa

hari sabtu,
ada sekolah ganti tapi jamuan hari raya,yg masa jamuan hari raya pakai bju koko,-,- apa cikgu cmon la, hah tak la hari tu ada senam erobik jugak,ha tak kan nak senam erobik nagn bju raya ,terencat sana sini,koyak sapa tanggung,haha?? hahahha best jugak hari tu,aku mkan sana sini sampai tak ingat dunia,ya allah ni aku makan smpai sakit nak berjalan sbb kenyang sngat haha teruk perangai kau nadia-,-' aku rasa berat badan aku naik mendadak,sebelum raya masa puasa badan aku rasa ringan tpi lepas raya ya allah nak bngun tu rsa mcam huh mmg malas giler la,aku pon nampak pipi aku awat semakin o''o tembam,hahha *mcam sebelum ni tak,hahah aku lupa nak citer apa lagi,
  
hari yg tak dapat dikenal pasti
kesian la sipulan ni dia diabaikan oleh kwan dia sendiri,apa ni,sipulan ni baik tau kenapa hampa buat mcam tu,tak nak kawan yg dia,nagitau la,ni buat mcam dia tak dak kat situ,dikatakan nasib dia mmg baik sbb dia ada kami.*ceeewwahh ,ye lah,tapikan tak kan sanggup buat macm tu kot,walaupon tak sama kelas dah dia rehat sekali sembang la,ni baut bodo,kalau aku tak rehat dah ngan org mcam tu,baik aku rehat sorang,nasib baik dia yg sipulan ni dia ni jenis rehat jugak walaupon dia kecil hati,tak baik tau buat org macm tu,bagi aku org jenis macm ni la kan ,nak ketegori ap tah?atak ada adab,aku tak suka org buat macm tu, lantak pi kat hampa la,semoga berjaya buat macam tu dlam hidup,byangkan satu hari nanti ,ada org baut tak layan korang bila korang bercakap? apa nak buat?sakit hati kan?? macam tu la yg sipulan tu rasa,,aku simpati kat sipulan tu,.tak pa ang da aku,jiha dan lainII*cehh lainII tu,



 gmbr dia sweet mcam ni hahaha comelnya

*bulan ni tak sempat nak beli epop menyesal giler,

semoga berjaya dalm percubaan spm
tahun depan aku pulak,huh takot wooitt,kena fikir msa depan dari sekarang,cehh baru sedar diri.hahahaaku nak beli buku sherlock holmes la,nak sngat anyone nak bagi? hhu boleh ka??

sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요




PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir