About Entry Galery Twitter Follow Dashboard

K pop?
Saturday 9 November 2013 • 05:29 • 0 comments
assalamualaikum/Annyong haseyo ,안녕하세요

Tajuk pon bosan kan bagi yg tak minat k pop ni ,rilex brader rilex ni bukan nak promot kpop bagai sat sat jng tutup,yg ada niat nak tutup aku sumpah tujuh keturunan kau k over ok *ada hati
apa dah jadi dengan sekarang even aku ni minat kpop yela dikatakan terlebih jugak kekadang,aku rasa kawan aku pon kekadang nak ja boh penyepak kat muka aku ni k lawak k,over kau nadia,ok terlebih merapu dah so back to story apa yg aku terhegeh sngt pasal tajuk ni? okey pasal tajuk ni bukan nak promote tpi nak nasihatkan, okey sekrang lagu TAEYANG ,BigBang dah keluar ok first sejujurnya aku tak igin nak tengok pon tajuk lagu pon mcam keling RingaLinga k esok kalau depan metro keluar seorg pelajar perempuan kena belasah dengan VIP BigBang tu aku,k tak lawak fine,back to story la then aku pon nak dengar lagu RingaLinga tu kat Youtube so malam tu sblum tido aku taip then dengar FoyOoooo bak hang! mak aiii first irama pon best kot terkejut jugak hahahah best best tak sangka so aku mohon maaf kata RingaLinga tajuk macm keling tpi fuyoo awesome aku ckap hahaha sebenar nya bukan ni la sbb aku tngk RingaLinga ni tpi disebabkan kat wechat ada minah yg post pasal exo fans kata TAEYANG copy dance EXO,rasa cuak jugak la *tu pon nak cuak yela bergaduh VIPS FANS AND EXOS FANS kot bak hang tak matang choiitu pon nak gaduh kutuk ni la kutuk tu la ,geram jugak dah libat kan EXo FANS yg tak matang ni p pulak libatkan EXO sendiri kata muka mcm pompuan la apa la elekleh kau tak puas hati gaduh ja la ni hal yang  libatkan  EXO FANS so tak dak kena mengena exo,tak la aku bca surat khabar lagi taeyang bergaduh pulak fans ja gaduh,huh even  aku ni minat exo tpi aku pon tak sokong jugak exo fans buat macam tu nmpak tak matang nak cri gaduh ngan org,nak bgi tau exo fans most problem la dikatakan tu yang pasti malu nak ngaku minat EXO sbb bila dh jadi fans ni org kutuk la kan choiii hidup ni,okey pasal gaduh exo fans tuduh taeyang tiru dance come la exo fans korang ni matang sikit la even im exo fans but tak lah smpai tahap tu lagi nak gaduh ngan fans lain kan?exo just newbie ja so that means we are junior fans ok so respect each other!haha pandai pulak aku ni lak? okey bila aku tngok perbalahan dah terjadi di twitter kalau dibawak berjumpa mau tak jadi perang kpop ni ,babe bahaya jangan jangan,bila tngok balik tang mana yang taeyang dikatakan 'copy' exo bila tengok balik what? jen jeng jeng 

satu haram pon aku tak rasa sama? betul ka hahah tak la aku cuma tngk sama dekat diaorg guna yg camera 360 tu mcam exo guna dlam mv growl tu,k that all tu ja la tu pon bukan la sesuai nak dikatakan copy la, 
so tang mna pon aku tak tau yg tahu exo fans tuduh dulu,come la exo fans show that you the good fans please mature ?being like kids!even kids din't fight like this!ommgg if meet this kind of fans like this omg surely i kick out of this world,kind stupid people *amacam terror tak aku cakap english haha silap grammar faham sendiri la hahah, one more incident happen ohh aku incident ka? tak tak kau doa ?aku lengkung kepala nanti,k serius ni again exo fans? what does they do? ohhmyyygadd again they do the same thing!ohh pleasee memalukan aku ja ni ,hello im also exo fans but im kind exo fans open minded ok? hahah

EXO FANS kata yg exo sure memang then kalah JB ohmgaadd thah so serius even juara dunia kalah dengan JB tau ohhh bukann tak sokong but please la exo fans tu mmg dah melampau even aku tak minat JB bagai ni tapi fans JB ni lagi ramai ,tapi kalau EXO menang tu mmg hebat la hahah okey back ,to anyone la if  exo fans always kind like kids the way to make them just shut up is don't care about them ,ye la mmg nak pertahankan bias msaing masing but exo fans fans u see la tak matang la but acept me la,aku mature untuk gaduh benda ni hahah ,actually nangis tepi belakang pintu, k tak lawak  

satu lagi jadi exo fans ni mmg bala ka?hah?  sebab mcam xiumin berlakon dlm mv terbaru yg nama artis tu jin tajuk lagu gone okey first lagu tu mmg awesome tersangat awesome lahh okey im kind serius now!tak nyesal dengar.so bila dah puas dengar msa dok ulang ulang lagu tu balik try la baca komen kat bawah ok all exo fans komen not all but majoriti la, aku mmg tak faham la ada sorang ni komen nama start c apa kejadah nama tah kutuk Kim Youjung mcam macam la tak guna !dah minat exo tapi kutuk Kim Youjung kata gemuk la tak cantik macam la cantik sngt kau tu tak guna sapa pon kau faham atau tak bahasa aku tapi mmg tak guna ja yg kutuk Kim Youjung tuduh mcam macam la kata yang youjung ni saja nak rapat ngan xiumin la apa lah pom otak sempit it show that exo fans otak sempit la,it just acting la bongok, sakit kot hati kata macm tu apa nak jadi exo fans ni jadi la open minded i don't means that all but half of them la, kesian Kim Youjung it just acting tu me if true la kalau xiumin sesuai ngan Kim Youjung what the problem?better than you guys try to match to other guys it means GAY la kan,ohmmgg died\\\\\\\\\\\\\\* normal la acting


if someone ask me the question 'why you like exo'?
the answer: okey from beinging la ,masa tengah bulan 2013 ramai dok EXO EXo like what kind that story? okey blur but then try tolisten their song ok not bad but i like because of face oke truthly\!i saw kris like omgadd what the heck !god damn hansome *that my reaction,thenya you know kalau minat dasar muka cinta tak tahan lama aceh ayat kalah yang meminang tu *ok gatal but when come masa end year exam tu tibaII tngan gatal search exo time tu serius tak tipu ,la aku minat bukan sebbab muka dah but their voice la serius nak cakap aku tak berapa suka sngt artis bawah SMe.sbb semua suara mcam tekak tersumbat macam girl generation aku paling TAK SUKA even diorg lawa but lawa suara macam tak boleh blah,then konsep lagu sama ja mcam kau ni nak nyayi ka tayang muka kau tu?aku rela APINK then GIRL GENERATIOn oke suara boleh tahan APINK tau *it just my opion , then aku tertarik dekat suara D.o ohhh  bial D.o nyanyi lgu bhas english mmg terpegun jugak suara mcam lantang serius cakap tak caya ? sepak mau? hahah rilex bro,, so that the answer !ala tak dapat? conclusion fikir sendiri la hahah
 jap jap

 lupa nak wish happy birthday kris!fighting!stay cool

p/s:kalau rasa english aku tunggang langgang anggap ja la faham tak yah bnyak songeh cakap aku ni pulun 'macam tak guna ja ,macam tak guna ja'.hahah 
 conclusion:jng kutuk orang walaupon kau junior fans !moral of this story
sekian terima kasih/감사합니다/KamsahamnidaAnnyonghi kasayo/안녕히 가세요


PASTFUTURE
Disclaimer
Status:
Saranghae Running Man ♡
Dada orang berakal itu ialah peti rahsianya. - Saidina Ali Abi Talib .

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nadia Akhir